KPSS Eğitim bilimleri Piaget Ahlak Gelişimi

Ana Sayfa » KPSS » 2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı

2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı

2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı

 
6 Temmuz 2013 Cumartesi 20:37
Okunma: 2209
Yorum YapYazdır
 
2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı

Matematik soru paylaşımı


çarpanlara ayırma--------a.(a+b)/a kare+ b

üslü sayı----10 üzeri 3

x,y sıvısı----450

en fazla yan yatan koltuk-----36

hawuz sorusu ----160

x in alabılecegı degerler toplamı---4

lewentin tup sorusu ----%20

ilk 20 turda 1 kez yan tayak koltuk---1,2,3,5,7,11,13,17,19 olamk uzere 9.

rasyonel sayı sorusu --- 9/7 (diye hatırlıyorum)

2 sayısının sayı dogurusu uzerındekı mesafesi---1

abakus sorusu____ 120

karekoklü----kok 3 lü bır seydi.



Papa:16.Benedictus.
06 Temmuz 2013 12:21   

Beyin-bedava


Dikdöertgenin alanı - 30
06 Temmuz 2013 12:24   

sal_metu


Beşgenli soru 144'dü.
06 Temmuz 2013 12:29   

crux_10


bir kaç ayrı yazılmaz.hasibe hatun darüşşifası.
06 Temmuz 2013 12:31   

crux_10


türkçede vitaminli soruda kafayı yiyen tek benmıyım acaba? :)
06 Temmuz 2013 12:32   

sal_metu


noktalama hatası olan bir soru vardı sonunda "?" olan cümledeki hatalıydı
06 Temmuz 2013 12:32   

beyazyakalı


Michael Haneke Amour'un yönetmeni Oscar sorusu
06 Temmuz 2013 12:33   

sal_metu


türkçede vitaminli soruda kafayı yiyen tek benmıyım acaba? :)
crux_10, 19 dk. önce - Alıntıya git

ben sadece son sorusuyla uğraştım. İlk iki soru o kadar zor değildi. Ama zaman kaybetiriciydi kesinlikle
06 Temmuz 2013 12:34   

Diego de Leite


türkçede vitaminli soruda kafayı yiyen tek benmıyım acaba? :)
crux_10, 19 dk. önce - Alıntıya git

Vitaminsiz bebeler ayar ettiler beni.

30. soru ahmet ve hasanin normal vitaminleri ayni olamaz, cunku sorunun icinde farkli oldugunu soylemisti.

29. soru da B ve C vitaminleri dedim

28. yi yapmadim.

iyi sövdüm ama xD
06 Temmuz 2013 12:39   

sal_metu


yol sorusu vardı A'dan E'ye olan yolu soruyordu 230 yaptım
06 Temmuz 2013 12:42   

crux_10


ahahaha.d tam 15 dakika uğraştım inatla vitaminsiz bebelerle.
06 Temmuz 2013 12:43   

imnth


Koltuk döndürme soruları vardı sadece bir kere dönen 7 en çok dönen 36,18 ve 24 ün aynanda döndüğü 3 tane buldum ben
06 Temmuz 2013 12:44   

crux_10


ahmetle annesi kız kardeşinin bilmem nesinin önekesi vardı :D hey allahım
06 Temmuz 2013 12:45   

sal_metu


Koltuk döndürme soruları vardı sadece bir kere dönen 7 en çok dönen 36,18 ve 24 ün aynanda döndüğü 3 tane buldum ben
imnth, 7 dk. önce - Alıntıya git

o soruda kesinlikle anlatım bozukluğu vardı. doğru düzgün anlayamadan birşey yapmaya çalıştım. onu da yapamadım galiba. Beni asıl o soru deli etti.
06 Temmuz 2013 12:46   

crux_10


vatandaşlıkta bi soru vardı ahmetle annesi kız kardeşinin bilmem nesinin önekesi diye :)
06 Temmuz 2013 12:47   

imnth


Koltuk döndürme soruları vardı sadece bir kere dönen 7 en çok dönen 36,18 ve 24 ün aynanda döndüğü 3 tane buldum ben
imnth, 7 dk. önce - Alıntıya git

7 değil 9 arkadaşlar pardon:)
06 Temmuz 2013 12:48   

beyazyakalı


en çok dönen 40 değil mi 20nin ve 10un katlarında da dönüyor diğerleri dururken