egitimhane,eğitimhane.com,meb,ders kitabı cevapları,yılık planlar,der,takdir hesaplama,teşekkür
Son Dakika
2015 TCDD-Devlet Demir Yolları personel işçi alımı ilanları 2015 yılı Halkbank (Halk Bankası) personel alımı sınavı ilanları 2015 MTS Ehliyet Direksiyon (uygulama) sınav tarihleri 2015 yılı İş Bankası personel alımı son ilanları 2014 19. Milli Eğitim Şurası'nda alınan bütün kararlar Çift ekranlı yotaphone 2 özellikleri Üniversiteliye geri ödemesiz 12 bin TL burs haberleri Öğretmen rotasyonu kalkıyor nöbete ek ders ve yıpranma payı geliyor Kış lastiği uygulaması hangi illeri kapsıyor, para cezası ne kadar? TEOG sınavında görevli olmayan öğretmenin ek dersi kesilir mi ?
2014 19. Milli Eğitim Şurası'nda alınan bütün kararlar
2014 19. Milli Eğitim Şurası'nda alınan bütün kararlar
 
Üniversiteliye geri ödemesiz 12 bin TL burs haberleri
Üniversiteliye geri ödemesiz 12 bin TL burs haberleri
 
Öğretmen rotasyonu kalkıyor nöbete ek ders ve yıpranma payı geliyor
Öğretmen rotasyonu kalkıyor nöbete ek ders ve yıpranma payı geliyor
 
2015 TEOG (Nete göre) puan hesaplama
2015 TEOG (Nete göre) puan hesaplama
2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı
 

2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı

2013 KPSS Genel yetenek (türkçe-matematik ) soru ve cevapları paylaşımı

6 Temmuz 2013 Cumartesi 23:37
Yazdır

Matematik soru paylaşımı


çarpanlara ayırma--------a.(a+b)/a kare+ b

üslü sayı----10 üzeri 3

x,y sıvısı----450

en fazla yan yatan koltuk-----36

hawuz sorusu ----160

x in alabılecegı degerler toplamı---4

lewentin tup sorusu ----%20

ilk 20 turda 1 kez yan tayak koltuk---1,2,3,5,7,11,13,17,19 olamk uzere 9.

rasyonel sayı sorusu --- 9/7 (diye hatırlıyorum)

2 sayısının sayı dogurusu uzerındekı mesafesi---1

abakus sorusu____ 120

karekoklü----kok 3 lü bır seydi.



Papa:16.Benedictus.
06 Temmuz 2013 12:21   

Beyin-bedava


Dikdöertgenin alanı - 30
06 Temmuz 2013 12:24   

sal_metu


Beşgenli soru 144'dü.
06 Temmuz 2013 12:29   

crux_10


bir kaç ayrı yazılmaz.hasibe hatun darüşşifası.
06 Temmuz 2013 12:31   

crux_10


türkçede vitaminli soruda kafayı yiyen tek benmıyım acaba? :)
06 Temmuz 2013 12:32   

sal_metu


noktalama hatası olan bir soru vardı sonunda "?" olan cümledeki hatalıydı
06 Temmuz 2013 12:32   

beyazyakalı


Michael Haneke Amour'un yönetmeni Oscar sorusu
06 Temmuz 2013 12:33   

sal_metu


türkçede vitaminli soruda kafayı yiyen tek benmıyım acaba? :)
crux_10, 19 dk. önce - Alıntıya git

ben sadece son sorusuyla uğraştım. İlk iki soru o kadar zor değildi. Ama zaman kaybetiriciydi kesinlikle
06 Temmuz 2013 12:34   

Diego de Leite


türkçede vitaminli soruda kafayı yiyen tek benmıyım acaba? :)
crux_10, 19 dk. önce - Alıntıya git

Vitaminsiz bebeler ayar ettiler beni.

30. soru ahmet ve hasanin normal vitaminleri ayni olamaz, cunku sorunun icinde farkli oldugunu soylemisti.

29. soru da B ve C vitaminleri dedim

28. yi yapmadim.

iyi sövdüm ama xD
06 Temmuz 2013 12:39   

sal_metu


yol sorusu vardı A'dan E'ye olan yolu soruyordu 230 yaptım
06 Temmuz 2013 12:42   

crux_10


ahahaha.d tam 15 dakika uğraştım inatla vitaminsiz bebelerle.
06 Temmuz 2013 12:43   

imnth


Koltuk döndürme soruları vardı sadece bir kere dönen 7 en çok dönen 36,18 ve 24 ün aynanda döndüğü 3 tane buldum ben
06 Temmuz 2013 12:44   

crux_10


ahmetle annesi kız kardeşinin bilmem nesinin önekesi vardı :D hey allahım
06 Temmuz 2013 12:45   

sal_metu


Koltuk döndürme soruları vardı sadece bir kere dönen 7 en çok dönen 36,18 ve 24 ün aynanda döndüğü 3 tane buldum ben
imnth, 7 dk. önce - Alıntıya git

o soruda kesinlikle anlatım bozukluğu vardı. doğru düzgün anlayamadan birşey yapmaya çalıştım. onu da yapamadım galiba. Beni asıl o soru deli etti.
06 Temmuz 2013 12:46   

crux_10


vatandaşlıkta bi soru vardı ahmetle annesi kız kardeşinin bilmem nesinin önekesi diye :)
06 Temmuz 2013 12:47   

imnth


Koltuk döndürme soruları vardı sadece bir kere dönen 7 en çok dönen 36,18 ve 24 ün aynanda döndüğü 3 tane buldum ben
imnth, 7 dk. önce - Alıntıya git

7 değil 9 arkadaşlar pardon:)
06 Temmuz 2013 12:48   

beyazyakalı


en çok dönen 40 değil mi 20nin ve 10un katlarında da dönüyor diğerleri dururken

Anahtar Kelimeler: 2013 ,KPSS, Genel yetenek ,(türkçe-matematik ) ,soru ve cevapları, paylaşımı,
Bu haber toplam 1450 defa okunmuştur